W nowych przepisach kodeksowych o pracy zdalnej nie wskazano zasad rejestrowania czasu pracy pracownika zdalnego oraz tego, czy pracę zdalną wykazujemy w rozkładzie czasu pracy. Warto również wiedzieć, czy należy odnotowywać pracę zdalną w ewidencji czasu pracy i na liście obecności? Zobacz poradę wideo, która to wyjaśnia.
Więcej
Sprawdź, które szkolenia pracowników wliczamy, a których nie wliczamy do czasu pracy po ostatniej nowelizacji Kodeksu pracy. Przykładowo: w jakim przypadku szkolenie musimy wliczyć do czasu pracy, nawet gdy odbywa się poza godzinami pracy?
Więcej
Od 26 kwietnia 2023 r. pracownik może skorzystać nie tylko z nowego urlopu opiekuńczego, ale również ze zwolnienia z powodu działania siły wyższej w pilnych sprawach rodzinnych. Nasz ekspert wyjaśnia, jak udzielać pracownikom nowego zwolnienia, jak je rozliczać i jak wykazywać w dokumentacji pracowniczej.
Więcej