Praca zdalna - czy trzeba ją wskazywać w rozkładzie czasu pracy, ewidencji i na liście obecności

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
23.08.2023AKTUALNE

Praca zdalna - czy trzeba ją wskazywać w rozkładzie czasu pracy, ewidencji i na liście obecności

W nowych przepisach kodeksowych o pracy zdalnej nie wskazano zasad rejestrowania czasu pracy pracownika zdalnego oraz tego, czy pracę zdalną wykazujemy w rozkładzie czasu pracy. Warto również wiedzieć, czy należy odnotowywać pracę zdalną w ewidencji czasu pracy i na liście obecności? Zobacz poradę wideo, która to wyjaśnia.

Masz dostęp do portalu?
 

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem portalu?


Zamów pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • Aktualnych informacji o zmianach w przepisach
  • Dostępu do wideo porad i wideo szkoleń naszych ekspertów
  • Wzorów dokumentów, e-booków i kalkulatorów
  • Bezpłatnych usług indywidualnego doradztwa z zakresu prawa pracy
Autor
Szymon Sokolik
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

NR 256

Porady ekspertów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów

+30

Zadaj pytanie mailowo