Zapis w informacji o warunkach zatrudnienia dotyczący okresów odpoczynku (2 wzory zapisu)

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
01.03.2024AKTUALNE

Od 26 kwietnia 2023 r., czyli po wejściu w życie nowych przepisów Kodeksu pracy, pracodawca musi powiadomić pracownika w informacji o warunkach zatrudnienia także o przysługującym mu dobowym i tygodniowym odpoczynku. W tym przypadku przeważnie najwygodniejsze będzie po prostu odesłanie do przepisów. Zobacz na przykładowych wzorach, jak najlepiej zapisać okres odpoczynku w informacji o warunkach zatrudnienia po zmianach Kodeksu pracy.

Masz dostęp do portalu?
 

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem portalu?


Zamów pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • Aktualnych informacji o zmianach w przepisach
  • Dostępu do wideo porad i wideo szkoleń naszych ekspertów
  • Wzorów dokumentów, e-booków i kalkulatorów
  • Bezpłatnych usług indywidualnego doradztwa z zakresu prawa pracy
Autor
Szymon Sokolik
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

NR 255

Porady ekspertów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów

+30

Zadaj pytanie mailowo