Regulamin pracy – czy odpowiedni zapis pozwala na planowanie pracy w soboty i niedziele

Marek Rotkiewicz
Marek Rotkiewicz
08.08.2023AKTUALNE

Regulamin pracy – czy odpowiedni zapis pozwala na planowanie pracy w soboty i niedziele

Pytanie: Mamy w regulaminie zapis, że praca odbywa się od poniedziałku do piątku, ale jest też wskazane, że w razie powstania szczególnych potrzeb pracodawcy pracodawca może zlecić pracę w sobotę lub niedzielę i praca ta zostanie zrekompensowana według regulacji Kodeksu pracy. Czy takie zapisy pozwalają na planowanie w harmonogramach czasu pracy także pracy w soboty i niedziele?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Masz dostęp do portalu?
 

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem portalu?


Zamów pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • Aktualnych informacji o zmianach w przepisach
  • Dostępu do wideo porad i wideo szkoleń naszych ekspertów
  • Wzorów dokumentów, e-booków i kalkulatorów
  • Bezpłatnych usług indywidualnego doradztwa z zakresu prawa pracy
Autor
Marek Rotkiewicz
Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy, trener na szkoleniach

NR 256

Porady ekspertów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów

+30

Zadaj pytanie mailowo