Informowanie o awansie i wolnych stanowiskach - nowy obowiązek pracodawcy

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
08.04.2023AKTUALNE

Informowanie o awansie i wolnych stanowiskach - nowy obowiązek pracodawcy

Po wejściu w życie kolejnej dużej nowelizacji Kodeksu pracy (od 26 kwietnia 2023 r.) pracodawca jest zobowiązany do informowania pracowników, w sposób przyjęty w zakładzie pracy, m.in. o możliwości awansu oraz o wolnych stanowiskach pracy. Na czym polega ten nowy obowiązek i jak w praktyce pracodawca powinien go realizować?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Masz dostęp do portalu?
 

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem portalu?


Zamów pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • Aktualnych informacji o zmianach w przepisach
  • Dostępu do wideo porad i wideo szkoleń naszych ekspertów
  • Wzorów dokumentów, e-booków i kalkulatorów
  • Bezpłatnych usług indywidualnego doradztwa z zakresu prawa pracy
Autor
Szymon Sokolik
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika „Aktualności kadrowe”.

NR 263 Listopad 2024

Porady ekspertów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów

+30

Zadaj pytanie mailowo